Noutati

Stiri, evenimente, tutoriale din web design, IT, internet

5
Jan

După o investigaţie de 20 de luni, Comisia Federală pentru Comerţ a conchis că Google este motivată în activitatea sa mai mult de îmbunătăţirea rezultatelor serviciilor de căutare decât de dorinţa de a îngrădi concurenţa, a declarat preşedinta instituţiei, Jon Leibowitz, care a făcut o distincţie între dominarea pieţei şi intenţia de a o face incorect, transmite Bloomberg.

Decizia comisiei permite Google să continue să adauge noi funcţii de tipul celor care i-au permis să întreacă companii precum Microsoft sau Yahoo! pentru a deveni principalul furnizor de servicii de căutare şi cea mai valoroasă companie de Internet.

Decizia agenţiei de a închide investigaţia fără vreo măsură împotriva Google este o lovitură pentru companii concurente precum Microsoft, Yelp şi Expedia, după ce acestea au cerut instituţiei să deschidă un proces antitrust.

Analiştii anticipează că piaţa mondială a serviciilor de căutare pe Internet va creşte cu 15% în acest an, la peste 50 de miliarde de dolari.

Companiile de publicitate vor putea totodată să compare date cu cele de pe alte motoare de căutare.

Google a făcut unele concesii, acceptând într-o scrisoare adresată comisiei ca site-urile să poată scoate conţinut de pe servicii specializate precum Google Shopping sau Google Local, dar nu şi de pe motorul principal de căutare Google.

 


Adauga un comentariu

You must be logat ca pentru a posta un comentariu.